Welcome to GTA Multiplayer Romania

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Forums

  1. GTA Network

    1. Anunturi

      Anunturi legate de jocurile din seria GTA sau anunturi legate de forum.
      40
      posts
    2. 38
      posts
    3. GTA-MP Mining

      Categoria speciala mining-ului.
      24
      posts
    4. Comunitate

      Reclamatii, sugestii si bug-uri.
      5
      posts
    5. Discutii generale

      Aici se pot discuta diferite lucruri ce nu se incadreaza in categoriile noastre.
      39
      posts
    6. Prezentare proiecte

      Ai un proiect legat de SA:MP? Vrei sa le arati oamenilor progresul tau? Aici este locul potrivit!
      9
      posts
  2. Marketing

    1. Vand

      Vinzi ceva? Aici este locul perfect pentru a ne arata ce vinzi!
      53
      posts
    2. Cumpar

      Daca nu gasesti ce cauti, poti face o oferta si cumpara ce doresti!
      10
      posts
    3. Servicii

      Vrei sa iti prezinti serviciile? Posteaza aici un topic si arata lumii experienta ta!
      59
      posts
  3. Security Zone

    1. Vulnerabilitati / Exploit-uri

      Echipa GTA-MP Romania iti ofera ajutor in a avea un server securizat! Orice vulnerabiltiate gasita in serverele de SA-MP sau MTA sunt raportate aici ce tot o data vin si cu rezolvarea lor!

      3
      posts
    2. SA-MP Client Vulnerability

      Orice vulnerabilitate legata de client-ul oficial oferit de SA-MP.COM este raporatata aici si cu o posibila rezolvare.

      • No posts here yet
  4. Coding

    1. PAWN

      Resurse, tutoriale, ajutor in limbajul de programare PAWN dedicat modului de joc San Andreas Multiplayer.

      1,187
      posts
      • No posts here yet
    2. Python / Perl

      Resurse, tutoriale, ajutor in limbajul de programare Python si Perl.

      • No posts here yet
    3. Java

      Lucrezi in Java? Ai o problema sau vrei sa ajuti? Iti dam o mana de ajutor in ceea ce cauti!

      • No posts here yet
  5. Servere

    1. Servere San Andreas Multiplayer

      Ai un server sau vrei sa gasesti unul? Iti usuram munca prin aceasta categorie!
      8
      posts
    2. Servere MTA San Andreas

      Iti place MTA? Ai un server sau vrei sa gasesti unul? Noi iti oferim primul pas in cautarea serverului perfect prin aceasta categorie!

      • No posts here yet
  6. Moduri GTA

    1. Moduri SA:MP & MTA

      Aici vei putea gasi / posta moduri pentru SA:MP si MTA San Andreas. Pentru a posta moduri aveti nevoie de minim 20 de postari.

      1
      post
    2. Alte moduri pentru GTA

      Aici vei putea gasi / posta moduri pentru alte jocuri din seria GTA. (GTA V, GTA IV, etc). Pentru a posta moduri aveti nevoie de minim 20 de postari.

      1
      post
    3. Review moduri

      Aici poti posta o parere despre un mod de pe acest site, nu aici se posteaza modurile! Atentie: Posteaza o parere doar despre modurile care se afla pe acest site!

      1
      post
  7. World Wide Web

    1. Panele & Index-uri

      Aici poti gasi panel pentru serverul tau, la fel si index-uri.
      60
      posts
    2. Teme forum

      Aici poti gasi / posta teme pentru forumul tau!
      187
      posts
  8. Diverse

  •  

    m7oYhbo.png

     

  • Recent Status Updates

  • Popular Contributors

    1. 1
  • Posts

    • incearca asa  if(IsPlayerInAnyVehicle(i))              {                 if(PlayerInfo[i][pQuest1] == 3)                 {                     if(PlayerInfo[i][pQuestCar] == GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i)))                     {                         if(PlayerInfo[i][pQuestNeed1] > PlayerInfo[i][pQuestProgress1])                         {                             if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)                             {                                 if(IsPlayerAFK[i] == 0)                                 {                                     new vehid = GetPlayerVehicleID(i),Float:distance;                                     GetVehiclePos(vehid, old_veh_pos[vehid][0], old_veh_pos[vehid][1], old_veh_pos[vehid][2]);                                     distance = GetPlayerDistanceFromPoint(i, old_veh_pos[vehid][0], old_veh_pos[vehid][1], old_veh_pos[vehid][2]);                                     QuestCarKM[vehid] += distance / 1000;                                     GetVehiclePos(vehid, old_veh_pos[vehid][0], old_veh_pos[vehid][1], old_veh_pos[vehid][2]);                                     if(floatround(QuestCarKM[vehid], floatround_round) > PlayerInfo[i][pQuestProgress1])                                     {                                         PlayerInfo[i][pQuestProgress1] = floatround(QuestCarKM[vehid], floatround_round);                                         Update(i, pQuestProgress1x);                                         if(PlayerInfo[i][pQuestProgress1] >= PlayerInfo[i][pQuestNeed1])                                         {                                             FinishQuest1(i, 3);                                         }                                         else                                         {                                             new str[128];                                             if(PlayerInfo[i][pLanguage] == 1)                                             {                                                 format(str, sizeof(str),"Quest [Travel %d KM with vehicle %s] progress: %d/%d",PlayerInfo[i][pQuestNeed1],aVehicleNames[PlayerInfo[i][pQuestCar] - 400],PlayerInfo[i][pQuestProgress1],PlayerInfo[i][pQuestNeed1]);                                                 SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, str);                                             }                                             else                                             {                                                 format(str, sizeof(str),"Progres pentru misiunea [Parcurge distanta de %d KM cu un vehicul de tipul %s]: %d/%d",PlayerInfo[i][pQuestNeed1],aVehicleNames[PlayerInfo[i][pQuestCar] - 400],PlayerInfo[i][pQuestProgress1],PlayerInfo[i][pQuestNeed1]);                                                 SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, str);                                             }                                         }                                     }                                 }                             }                         }                     }                 }             }
    • De ce ai face asta? Explic te rog motivul, "fac un gm gen b hood, si poate il postez pe net sau îl vand" , care este logica? De ce sa faca cineva asta.
    • GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, x, y, z)/1000);